ای دل تنها
قلب شیشه ای

 

کاغذ  دیواری های عاشقانه  -  www.pixnaz.ir

ای دل تنها چیه چشم انتظاری

باز یه لحظه یه دم آروم نداری

مثل زمستون تو حسرت بهاری

باز عشقت خیمه زد رو خونم

باز یادت اتیش زد به اشیونم

باز بی تو باید تنها بمونم

بیا سکوت لبهات هنوز حرمت خونست

پرند دل من هنوز بی اشیونست

توی اسمون دنیا هر کسی ستاره داره

چرا وقتی نوبت ماست اسمون جایی نداره

واسه من تنهایی درده درد هیچ کسو نداشتن

هر گل پژمرده ای رو تو کویر سینه کاشتن

دیگه باور کردم که باید تنها بمونم

تا دم لحظه مردن شعر تنهایی بخونم

بیا سکوت لبهات هنوز حرمت خونست

پرنده دل من هنوز بی اشیونست

بیا پر از امیده هنوز این دل خسته

هنوز به پای چشمات پای عشقت نشسته

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

www.parsnaz.ir  عکس های غمگین از لحظات تنهایی

www.parsnaz.ir  عکس های غمگین از لحظات تنهایی

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

www.parsnaz.ir  عکس های غمگین از لحظات تنهایی

www.parsnaz.ir  عکس های غمگین از لحظات تنهایی

تورو خدا برگرد

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

SHAHIN
ساعت23:58---27 آبان 1391
واقعا اینقدرعاشق عشقتون هستین یااینافقط مطلب که مینویسین؟؟؟این برام شده سئوال؟
اگه بهم بگین خوشحال میشما.مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 26 آبان 1391برچسب:, :: 6:22 بعد از ظهر :: نويسنده : roza

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. مهربانی را اگر قسمت کنیم من یقین دارم به ماهم میرسد ادمی گر ایستد بر بام عشق دستهایش تاخداهم میرسد
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلب شیشه ای و آدرس rozashamsaei75.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 16523
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



به وبلاگ من خوش آمدید





نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools

��� ������
دریافت کد جملات شریعتی
Online User تماس با ما

.